IZARRAKO 3.MAILA


Kaixo guztioi:

3.mailako ikasleak gara eta egiten ditugun lanak zuei aurkezten saiatuko gara eta hainbat informazio eskainiko dizuegu.

Zerbait gehitu nahi izanez gero, egizu beldurrik gabe.Zure laguntza eskertuko dugu.

lunes, 1 de febrero de 2010

ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaixo guztioi:
Ni naiz berriro ere, Itziar . Zuetaz asko gogoratzen naiz baina lanpetuta nabil eta askotan eguna joaten zait konturatu orduko.
Aizu, Amalur! Badakit zure urtebetetzea pasatu zela pasaden astean, urtarrilak 27, eta deitu ere egin nuen eskolara errekreo orduan, baina ez dakit ordu desegokia zen edo zer zeren inork ez zidan hartu.Nerea zurea ere badator , datorren otsailak 7an, eh? Zorionak zuri ere.
Gustatuko litzaidake zuen berri izatea.
Musu asko guztioi.
Gogoan zaituztet
Laster arte.
Besarkada handi bat guztioi

7 comentarios:

  1. Kaixo Itziar. Zer moduz?
    Gaur goizean Lurdes andereñoarekin informatika gelan egon gara eta zuk sortutako bloga ikusi dugu. Oso polita da eta asko atsegin zaigu. Agertzen diren ariketak egin ditugu.
    Askotan gogoratzen gara zutaz. Guk ere asko maite zaitugu.
    3. mailakoak

    ResponderEliminar
  2. kaizo Itziar,zer moduz zaude? Nik oso ondo.Zure artikulua asko gustatu zait. Eskerrikasko zorionak eman didazulako. Asko pozten naiz.
    Muxu handi Amalur.

    ResponderEliminar
  3. Ilusiones opticas,oso interesgarria, polita eta pizkat laburra izan da.

    ResponderEliminar
  4. Laia naiz. Irakurri dut zure testua eta komentatu nahi dizut asko atsegin zaidala. Xandra andereñoarekin gustora nago baina, nahi dut zu laster etortzea.
    Muxu asko.

    ResponderEliminar
  5. Kaixo Itziar, Markel naiz eta esan nahi dizut faltan botatzen zaitudala. Xandrarekin ere ondo pasatzen dut eta gauza asko ikasten ari gara.
    Muxu asko.

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Itziar:
    Nola zaude? ni ondo eta zu?Itziar faltan botatzen dizut.Xandrarekin oso ondo pasatzen ari gara baina espero dugu zu ere etortzea.
    muxu asko.Andoni.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Itziar! Asko gustatu zait Iluion Optikarena. Xandrarekin gustora gaude baina, nahi dut zu lehenbaitlehen etortzea.
    Muxu asko.

    ResponderEliminar