IZARRAKO 3.MAILA


Kaixo guztioi:

3.mailako ikasleak gara eta egiten ditugun lanak zuei aurkezten saiatuko gara eta hainbat informazio eskainiko dizuegu.

Zerbait gehitu nahi izanez gero, egizu beldurrik gabe.Zure laguntza eskertuko dugu.

domingo, 21 de febrero de 2010

INAUTERIAK

Kaixo lagunak:
Zer moduz pasatu zenuten inauterietako jaialdian?
Ondo espero dut. Etortzekoa nintzen orain dela bi aste baina oraingoan ezinezkoa nuen.Zertaz mozorrotu zineten? Argazkiak ikustea ere asko gustatuko litzaidake. Bidaltzen badizkidazue blogean sartuko ditut.
Ez didazue ezer kontatzen, eh? Ni ez nintzen mozorrotu baina nire seme-alabak bai, bata punk-i eta bestea marrubizko tartaz.
Beno zuen berrien zain geratzen naiz.
Laster arte.

11 comentarios:

  1. Kaixo Itziar!
    Ea denbora ateratzen dudan eta ihauteritako argazki batzuk bidaltzen dizkizut.

    ResponderEliminar
  2. Arabiarraz mozorrotu ginen. Ikaragarri politak geunden. Egin genuen dantza asko gustatu zitzaien gurasoei eta guk oso ondo dantzatu genuen.

    ResponderEliminar
  3. Kaizo Itziar,oso ondo pasatu genuen dantza egiten.Neskak oso ondo dantzatu genuen,eta zu? Apirilaren 28an nire urtebetetzea da,ez ahaztu.
    Muxu batzuk Diana.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Itziar, marrubizko tarta goxoa al zegoen?
    Idatzi duzuna oso polita da eta interesgarria
    ere bai.

    ResponderEliminar
  5. kaixo Itziar, oso ondo pasatu genuen eta oso ondo egin genuen dantza.Arabieraz mozorrotu ginen.Musu bat agur.

    ResponderEliminar
  6. kaixo Itziar.Ni Andoni naiz,inauterietan arabiarrez mozorrotu giñen.Xandrarekin oso gustora gaude baina espero dut asko ikasi duzula.
    MUXU ASKO.

    ResponderEliminar
  7. kaixo Itziar josu naiz.Xandra-rekin oso ondo gaude,inauterietan arabes moxorrotu ginen gero txokolatada jan genuen.

    ResponderEliminar
  8. egunon itziar,ser modus?inauteriak oso politak izan ziren,baina zurekin ere ondo pasatuko genuke.

    ResponderEliminar
  9. egunon itziar,ser moduz?inauteriak oso politak izan ziren,baina zurekin ere ondo pasatu genukr.

    ResponderEliminar
  10. kaizo Itziar,Nerea naiz.Oso ondo pasatu genuen, inauteriko jaia ospatu baino lehen txokolatada bat antolatu zuten eta hori egin da gero entzaiatu genuen dantza.agur Itziar¡

    ResponderEliminar
  11. KAIXO ITZIAR,zer moduz zaude?Iñauterietan ondo pasatu genuen baina zurekin hobeto pasatuko genuke.Lehenengo txokolatea jan genuen.gero entsaiatu genen jan eta festa egin.
    ONDO PASATU OPORRETAN.
    MUXU ASKO.
    ANDONI.

    ResponderEliminar