IZARRAKO 3.MAILA


Kaixo guztioi:

3.mailako ikasleak gara eta egiten ditugun lanak zuei aurkezten saiatuko gara eta hainbat informazio eskainiko dizuegu.

Zerbait gehitu nahi izanez gero, egizu beldurrik gabe.Zure laguntza eskertuko dugu.

domingo, 21 de febrero de 2010

TXINATAR ESAERA ZAHARRAK

EA GOGOKO DITUZUEN ESAERA TXINATAR HAUEK:
"10.000 kilometroko bidaia bat urrats bakarrarekin hasten da."
"Arazo batek irtenbidea badu, ez dago kezkatu beharrik. Irtenbiderik ez badu, kezkatzeak ez du ezertarako balio."
"Besteen onerako ari dena bere onerako ari da."
"Errazagoa da zerbait nola egiten den jakitea, egitea baino."
"Hobe da atzera itzultzea bidean galtzea baino."

6 comentarios:

  1. kaixo Itziar.Asko gustatu zaizkit eta niretzat lan asko egiten duzu gurekin konektatzeko.Asko maite zaitut eta merezi duzu hain ikasle onak eukitzea.

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Itziar.Nahia naiz eta asko gustatu zaizkit ilusiones opticarena.Laia,ni eta Markel barre asko egin dugu.Muxu asko Nahia.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Itziar,Nahia naiz.Xandrarekin ere oso ondo gaude baina ni ere faltan botatzen zaitut.Muxu asko.

    ResponderEliminar
  4. kaixo Itziar,Laia naiz eta esaera zaharrak oso politak izan dira.

    ResponderEliminar
  5. kaixo iTZIAR,andoni naiz eta esaerak zaharrak oso politak izan dira.

    ResponderEliminar
  6. esaera oiek,oso politak dira,niri gustatzen zaizkit.Nerea naiz.

    ResponderEliminar