IZARRAKO 3.MAILA


Kaixo guztioi:

3.mailako ikasleak gara eta egiten ditugun lanak zuei aurkezten saiatuko gara eta hainbat informazio eskainiko dizuegu.

Zerbait gehitu nahi izanez gero, egizu beldurrik gabe.Zure laguntza eskertuko dugu.

viernes, 25 de junio de 2010

OPORRAK

Zein ondo zaudeten, ezta?
Oporrak hasi berriak dituzue eta atzo gainera urtebetetzeen ospakizuna.Ziur nago ondo pasatu zenutela.Oso berandu heldu nintzen Gasteizera eta ezin izan nintzen heldu ospakizunera.
Bueno orain badakizue egunero apurtxo bat egitea komeni zaizuela eta gainerako denboran ez ahaztu: OPORRETAN ZAUDETE ETA DISFRUTATU

3 comentarios:

  1. KAIXO ITZIAR,NI XABIER NAIZ.OSO ONDO PASATZEN ARI NAIZ,NIRE ARREBA ETA NI DIBERTITZEN ARI GARA BESARKADA ANDI-ANDIA.

    ResponderEliminar
  2. KAIXO ITZIAR,UXUE NAIZ.OSO ONDO NAGO OPORRETAN ZEREN PISTINARA JOATEN NAIZ ETA NIRE LENGUSIÑAREN ETXERA JOAN NAIZ LO EGITERA,MUSU ASKO

    ResponderEliminar
  3. kaixo Itziar ,zelan zaude ? ni Nahia naiz eta 4.Mailan oso ondo gaude . Horain ,Uxueren etxean nago,eta ondo pasatzen hari naiz .Buno Itziar muxu asko agur.

    ResponderEliminar